هپی برتز دی (۲)

                                                

                                                                                                        

هپی برتز دی !!!

اقدس نوشت : این پست رو تقدیم می کنم به مردی که بودنش دلیل بودنم شد ...

عاشقانه هایم امشب

رنگ و بوی دیگری دارد ...

همچو آن زنِ رقاصه
که می چرخد مست معبود خویش

معبد من امشب

خدای دیگری دارد ...

تویی دلیل مستی ِمن ،آری
نفس نفس، عطر ِتن ِتو را دارد
مگو که کفر می گویم ،نه

نمی دانی که دین ِعشق

حدیث وآیهء دیگری دارد ؟

+... ، تولدت مبارک

+ این پست رو به دلیل مشغله فردا امروز فرستادم رو ایر !!! (نیس پست طولانی و وقت گیریه ، از اون جهت )

+قالب رو هم برای یک ازمایش چند روز عوض کردم !!!


                                                                                                            

حــــــــــــــــــالم بده ...احـــــــــــــوالم بده

ساختمان در حال تخریب بود ، و من حتی نمی دانستم که آنجا چکار میکنم !!!

همه می دویدند و هر کس به فکر فرار بود ... من بودم و یک دختر بومی از آن چشم مشکی ها با موهای صاف بلند ، کمک کردم تا برود پایین ... 

انگار بیمارستان بود ، شاید زلزله ای آمده بود و شاید هم بمبی انداخته بودند

چیز دیگری یادم نیست تا زمان گذشت ، شاید ماهها و شاید سالها ...

در یک جنگل بودیم و باران می بارید ...هنوز رد باران را روی تنم احساس می کنم ... از یک ماشین جیپ مانند دخترک بومی پیاده شد و من به قهر نگاهم را دزدیدم ... گریان بود و خیس شده بود از باران ...

احساس مردی را داشتم که فریب خورده ، مرد ؟؟؟ مگر من مرد بودم ؟؟؟

 زنی را دیدم که مادرم بود به گمانم ... گفت : از فلانی (که می شد برادرم )باردار بوده و آن روز فرار کرده تا بچه سالم بماند و بعد اشاره به ماشین کرد که یک بچه سفید پوست در آغوش زن دیگری بود ...

مردم داشتند همان بیمارستان را تعمیر میکردند ... و تازه یادم آمد که جنگ تمام شده است و من و خانواده عجیب و غریبم درمیان جمع به طرز عجیبی که به سلام نازی ها می ماند سلام دادیم و قسم خوردیم که اموالمان را به نام کودک دختر بومی کنیم !!!

...................................................................................................................................


+ بعدازظهری هی از مرد اصرار که بخواب ، از من انکار ... انگاری که بهم وحی شده بود بخوابم یه بلایی سرم میاد ، هنوز هم درگیر خوابم هستم !!!  

+ ولی به جان اقدس این خواب نبود ... خواب نبود ...با تمام وجود اون صحنه ها رو حس کردم

+ زندگی دوباره یا معاد ، مساله اینست !!! نظر شما چیه ؟؟؟



                                                                                                        

پلاس نوشت !!!

+ این دختر ما به خیلی چیزا معروفه ، یکی از اونا وسواسی هست که رو موهاش داره ... یعنی تو هر جمله ای که داره بهت میگه ، سه بار چتری هاشو مرتب میکنه !!!

دیروز تو کلاس باله دیدم تشریف برده جلوی آینه و دستش رو تا ته کرده تو حلقش (  مونده بودم چیکار می خواد بکنه ) ... بعد که دست مبارک را از کف تا انگشتان قشنگ خیس کرد برد بالا و جلوی موهاشو صاف کرد . (قیافه منو تصور کنید تو اون لحظه که هم جلوی خودم رو می گرفتم که منفجر نشم از خنده و هم مربی رو زیر چشمی می پاییدم تا شاهکار دخترک رو نبینه  )


+ دوستی که با اسم زهره کامنت گذاشتی ، آدرس خواهر جان ... آدرس ؟؟؟

+ یک نکته کنکوری هم بگم که خیرشو ببینم : برا ی کامنت گذاشتن رو همون نظرات کلیک کنید ، چون بعد از قالب جدید  اشتباها دارن نظر خصوصی می ذارن برام !!!

+ یه چی دیگه ام بگم که لال از دنیا نرم ماااااااادر : رو مود تبادل لینکم !!! هرکی دوست داره اعلام کنه که می خوام تا هفته جدید یه دستی به سر و روی گوگولی ریدرم بکشم و لینکامو مرتب کنم


                                                                                                       کوچیکتون اقدس



                                                                                                        

گوزل آقا !!!

اجازه بدید بهتون یادآوری کنم که اگه یه روز مه پاره سیمین بری رو دیدید و افتادید تو یه بلوای عشقی !!! قبل از اینکه برید سوپر سر کوچه و چیزی بخرید ( هر چی ذهن منحرفه !!!شاید منظورم خرید یه شیشه پاک کن برای والده محترمه تونه ... ) بشینید و حســــــــــــــــابی فک کنید

چون ممکنه همین که پاتون رسید به منزل از شدت قلمبگی عشقتون بگید من زن می خوام ( یا خاطر فلانی رو  میخوام ... یا چمدونم ، من می خوام تشکیل خانواده بدم )

فراموش نکنید ، آدمها هم مثل یه سیب می مونن !!! بعله ...هزارتا چرخ می خورن تا بیافتن پایین  (جااااااااااااااان ؟؟؟ ازمنبر بیام پایین ؟؟؟ ) (ممد ببین این بچه سوسول چی میگه ته سالن !!!)

یک چیزایی ارثیه و ممکنه طرفتون یه روز که از خواب بیدار میشه ، کروموزمهای مادریش اونو به یه موجود گوگولیه مهربون تبدیل کنه که  لنگه اش تو دنیا پیدا نشه !!!

بعععععععععععله ... حتی ممکنه رفتارش طوری باشه که رفیق شفیقتون اعتراف کنه که همسرتون بی نظیره !!!

و ممکنه فردای همون روز که ازخواب بیدار میشه کروموزمهای یه بنده خدایی بچربند به بقیه ... و اون موقع است که میشه همون آدم دیروز رو در هیبت فک و فامیلای آقای پتیپل ببینی ،والا ...

آقاجان ،اول برید خوب تحقیق کنید که والدین این طرف از لحاظ کروموزمی در یک سطح هستند یا نه ؟؟؟ بعد برید تق تق در بزنید که منو به غلامی بپذیرید و فلان و بهمان ...

حکایت بنده هم حکایت همون سیبه ... امروز از اون دنده بلند شده بودم ها ... آی می چرخیدم !!!

موقع ناهار بود که مرد پرسید :چیزی شده  اقدس ؟؟؟

داشتم تو ذهنم دنبال دلیلی می گشتم که یکهو فهمیدم چند ثانیه ای هست که به طرز کاملن وحشتناکی زل زده ام به بنده خدا ...

هر کی امروز جای من بود باید راه میرفت و آواز سر میکرد : همه چی آرومه ،من چقدر خوشحالم  (یا خوشبختم ؟؟؟)(یعنی فک کردین با این اخلاق گند امروزم حوصله دارم جفنگیات این مردک رو یادم بیارم ،هوم ؟؟؟ )

بعدشم خواستم یه چرت کوچولو بزنم که با صدای بسته شدن در فهمیدم مرد بی صدا رفته تا چرت کوچولوی دو ساعته ام پاره نشه !!! از بس که گوگولیه این آدم ...

با خودم گفتم :بلند شم و از این جمله به بعد هیچی  یادم نمیاد تا چشامو باز کردم و دیدم یه ساعت دیگه ام خوابیدم ماشالا ...

همه ی اینا به کنار ، گوزل آقا چوخ گوزلیدی ، وردی بیر چیچک ده چیخاردی !!! (اگه بفهمید این ضرب المثل این وسط چیکاره بود یه جایزه پیش من دارین )



                                                                                                           

استاد

امروز دخترک یک هنرنمایی ازخودش در کرد که من جوگیر شدم و برایش یک شست به علامت پیروزی زدم و هنوز انگشت شست بیچاره ام در هوا معلق بود که با خودم گفتم :« آخه مادر جان فردا که بچه ات بره مدرسه باید برای این آموزش قشنگت جواب پس بدی و ... حالا چجوری سر وته قضیه را هم میاری ؟؟؟»

در همین احوالات بودم که دیدم دخترک هم یک علامت زد آنهم با چاشنی چشمک و خنده اونموقع بود که این فک لامصب را از روی زمین جمع کردم و با خودم گفتم : ماشالا ایشون خودشون استاد تشریف دارن !!!

+ این اقدس خانوم چپ رفت نق زد ، راست رفت نق زد که چی شد این قالب ؟؟؟ بفرما اینم قالب

+من و دوربینم را از دست ندهید .

+مرسی گادفادر برای دوباره نوشتنت

+مرسی ابرچند ضلعی برای دوباره نوشتن عاشقانه هات و شکستن قسمت



                                                                                                      

                                                                                                                                                                                               

من و این همه خوشبختی ...

کلی کار دارم و باید برم ، بیارم ، برم ، بشینم ، برم ، ببرم ، بشینم ، بریم ، بخریم ، بیام ، برم ،بخرم ، ( به علت صرف ناپسند فعل حذف می شود ) ، بشورم ، ( این هم حذف میشود به همان دلیل ) و اگه دختر خوبی باشم ساعت دو بتونم بخوابم !!!

+آه خدای من لیلیتا !!!

+دیشب که چه عرض کنم ، دینصفه شب ،این ففرها قهوه تعارف کردند و ما هم دست رد به سینه شان نزدیم ...نشون به اون نشون که تا هفت صبح یک پلکم نزدم و خیالم که راحت شد خورشید سرجاشه خوابیدم تا سر صبحی ساعت یازده !!!

+برم که اول از همه دخترک رو باید برم کلاس دینگ دنگ دونگ