آنچه یافت می نشود آنم آرزوست !!!

باور بفرمایید دلم لک زده برای اینکه سرفرصت ولو شوم کف اتاق و یک لیوان قهوه ( فوری هم باشد اشکالی ندارد به جان خودم !!! ) بگذارم کنار دستم و هی وبلاگ بنویسم و هی به رفقا سر بزنم ...
اوضاع قاراشمیش یک طرف و نگاههای چپ چپ اقدس خانوم یک طرف دیگر ... منم پررو ، هی چشمهایم را به نشانه محبت تنگ میکنم برایش و یک ردیف لبخند هم می اندازم تنگش بلکن بی خیال شود (بین خودمان بماند این اقدس خانوم از منم پرروتر است به خدا . الان اگر آقاجان بودها یک نگاه محبت آمیز می کردم بهش ،بیخیال کلیوم وبلاگ نویسی میشد )
+این گوگول ریدر هم از نامش پیداست که فقط  (بییییییب )به آدم ... نمی شود فهمید کی آپ کرده !!!
+دوستان پرشین بلاگی هم خدایی نکرده ، دلخور نشوند از دست من که نمی توانم برایشان کامنت بگذارم . اشکال از کجاست خودم هم نمی دانم... مرمر عزیزم ، تندک ،بازیگوش و چند تا دوست دیگه ...
+اجازه مرخصی بدهید که تنها دوساعت وقت دارم وکلی کار 
                                                                                    قربون شما 



                                                                                                        

نظرات 8 + ارسال نظر
lilita 8 دی 1389 ساعت 03:35 ب.ظ http://lilitaa.blogsky.com/

ما همچنان منتظر میمانیم بلکن شما سرتان خلوت بشود اقدسی

قربونت برم الهییییییییی

مومو 8 دی 1389 ساعت 04:17 ب.ظ http://mo-mo.blogsky.com

خسته نباشید اقدس خانوم جان!
به به!
بعضی انواع اقدس خانوم اینقدر خوبند که آم کیف می کند!
منظم ...دقیق ...برنامه دار!
برای ما هم دعا بفرمایید از این هایی که شما دارید ما هم دار بشویم! (برنامه را می گویم البته )

البت که در هر بی نظمی نظمیه و در هر بی برنامگی برنامه ای !!!

کرگدن 8 دی 1389 ساعت 04:49 ب.ظ

آره امروز لحنم بد بود
معذرت می خوام ...

اختیار دارید قربان ... اتفاقن کرگدن خشن ناک ترش خوبه

شاذه 8 دی 1389 ساعت 06:19 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

سلام علیکم!
عاشق این شعرم! کلا از رنگ مو گرفته تا کفش و جوراب، وقت پیدا کردن که میشه ورد زبونم اینه: آنچه یافت می نشود آنم آرزوست!
آسایش و وبگردی و این حرفا هم که جای خود دارد.
قهوه هم انشاالله فردا! امروز جایتان خالی چندین فنجان نوشیده ام.

نوووش جان !!!
الان دارم تند تند هورت می کشم

لادن 8 دی 1389 ساعت 10:46 ب.ظ http://ladan3.persianblog.ir

تفاهمو میبینی؟؟؟ الان فنجون قهوه دستمه ودارم یه در میون یه قلپ قهوه یه لقمه اقدس خانوم نوش جان میکنم

اتفاقن منم دارم یه قلپ قهوه (از نوع فوری البته !!!) و یه قلپ کامنت عزیزان رو نوش جان می کنم

کیامهر 9 دی 1389 ساعت 12:08 ق.ظ

جای شما خالی
الان ولو شده ایم و چایی می خوریم و وبلاگ می خونیم
جای شما رو هم خالی کردیم

دوستان به جای ما ... نوووش
اونوخ شما کدوم کیامهری ؟؟؟

مکث 9 دی 1389 ساعت 09:19 ق.ظ http://maks1359.blogspot.com

کشتی ..بی خوابی... همینها دیگه...سلام اقدس جان... نمی دونم چرا این وبلاگ جدیدم خرابه کامنتینش...درستش کردم..می یای امتحان کنی؟ بهم شور و شوق نمی ده وقتی خواننده هام نمی تونن کامنت بزارن برام...

سلام زری جانم ... من همچنان نمی تونم کامنتهای گرانبهامو تو اون وبلاگ جدید بذارم خووووووب بیا بلاگ اسکای ...بیا زری

تندک 9 دی 1389 ساعت 10:48 ق.ظ

گاهی وقتا این گوگل بازی درمیاره از طرف من خاطرت جمع هر روز آپ میکنم
کامنت هم نمی تونی بزابری نو پرابلم! من آی پیتو چک میکنم حاضر می زنم

تنکز ... شما همچنان ترشی نخور (رجوع شود به پست امروز تندک جان ) تا از نوابغ عالم کم نکنی عزیییییییییییزم ...
حــــــــــــــــــــــــــــــــــــــآضر !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد