استاد

امروز دخترک یک هنرنمایی ازخودش در کرد که من جوگیر شدم و برایش یک شست به علامت پیروزی زدم و هنوز انگشت شست بیچاره ام در هوا معلق بود که با خودم گفتم :« آخه مادر جان فردا که بچه ات بره مدرسه باید برای این آموزش قشنگت جواب پس بدی و ... حالا چجوری سر وته قضیه را هم میاری ؟؟؟»

در همین احوالات بودم که دیدم دخترک هم یک علامت زد آنهم با چاشنی چشمک و خنده اونموقع بود که این فک لامصب را از روی زمین جمع کردم و با خودم گفتم : ماشالا ایشون خودشون استاد تشریف دارن !!!

+ این اقدس خانوم چپ رفت نق زد ، راست رفت نق زد که چی شد این قالب ؟؟؟ بفرما اینم قالب

+من و دوربینم را از دست ندهید .

+مرسی گادفادر برای دوباره نوشتنت

+مرسی ابرچند ضلعی برای دوباره نوشتن عاشقانه هات و شکستن قسمت



                                                                                                      

                                                                                                                                                                                               

نظرات 13 + ارسال نظر

این کامنت صرفا جهت تست آواتار بوه و هیچ ارزش دیگری ندارد !!!

واااااااااااااااای ُ آواتارت چقدر قشنگه !!!

تندک 19 دی 1389 ساعت 08:11 ق.ظ

جیگر دخترک و برم من

تندک 19 دی 1389 ساعت 08:12 ق.ظ

آخیش از در که اومدم تو !! دیدم قالب قالب اقدس خانومه کلی حال کردم

والا اقدس خانومم هی میبینه و حال می کنه

امید 19 دی 1389 ساعت 09:37 ق.ظ

خدا حفظش کنه .اقدس خوشحالم که قدر این لحظه ها رو میدوونی.مثل یه چشم بهم زدن میمونه. بزرگ شدن بچه ها رو میگم.تا به خودت میای میبینی بزرگ شدن و مسائل اونا هم بزرگتر میشن.کاش قدر این لحظات رو مثل تو بدوونیم

مرسی ...
یه آدرسی مرقوم می فرمایید قربان !!!

آناهیتا 19 دی 1389 ساعت 09:57 ق.ظ http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

سلام
صدای دخترتون خیلی شیطون بود
حالا برامون نمی گین چی کار کرده؟

مرسی آنا جان ...
هیچی دیگه اونم یه شست پیروزی با چشمک زد بهم

حتما شست رو به پایین بهش دادی !

نه اتفاقا رو به بالا بود

حمید 19 دی 1389 ساعت 04:11 ب.ظ http://abrechandzelee.blogsky.com


پس حواستان باشد خیلی با ایشان نگردید! برایتان بدآموزی دارد!

خدا آخ رو عاقبت ما رو به خیر کنه !!!

حمید 19 دی 1389 ساعت 04:17 ب.ظ http://abrechandzelee.blogsky.com

- مبارکه...دقیقا مثل وبلاگ قبلیت شده...اولین مهاجری هستی که میبینم موفق شده انقدر کامل دکوراسیون خونه قبلیش رو عینهو روز اول به خونه جدیدش بیاره!

- آواتارت فوق العاده اس! بی اغراق قشنگترین آواتاریه که تا حالا دیدم...

- قسم احمقانه ای بود...مرسی از شما که با اون پست خوشگلت باعث و بانی شکستنش شدی

- خواستم غربتو احساس نکنم
-واااااااااای جدی میگی ؟؟؟
ـمرسی که شکوندی !!!

امید 19 دی 1389 ساعت 04:28 ب.ظ

خواهش -قابلی نداشت
اگه آدرس بزارم خیلی منو میشناسی
دلم میخواد راحت بنویسی

خیلی می شناسمت ؟؟؟ من فقط یه امید می شناسم ...
شما آدرسو بنویس ...من راحتم

مجتبی جوانی 19 دی 1389 ساعت 06:43 ب.ظ http://www.heoman.blogfa.com

مسابقه تک لوگ (انسانیت)
گفتم یه مسابقه فرهنگی هنری هیجانی جذاب برای تغییر حال و هوای وبلاگستان راه بندازیم بدک نیست. و اینک زمان رونمایی از این رویداد بزرگ قرن فرا رسیده. طوفان زپس حادثه آمد و انتظار به فرجام خویش رسید. حالا بفرمایید تا دیر نشده دست به کار شین. خلاصه از همه ممنون میشم که حتما این مسابقه رو برای گرم شدن دوباره فضای وبلاگستان تبلیغ کنند و بازدید منو بالا ببرن. آره بابا. اصلا انگیزه من از راه انداختن این مسابقه برای بالا رفتن آمار بازدید وبلاگم هستش. هیچ هدف دیگه ام دنبال نمیکنم.(حالا این وسط یه کمی هم هدفم فرهنگی بودا. جان شما).

توضیح: مسابقه تک لوگ در واقع مسابقه یک جمله نویسی است. یعنی در مورد موضوعی که گفته میشود میتوانید یک جمله بنویسید و با اون تو مسابقه شرکت کنید و همگی دورهم به بهترین جمله رای بدیم. قبوله؟ هرکی قبول نداره باید قبول کنه راه دیگه ای نداره.

موضوع: تک جمله ای در مورد (انسانیت)

والا از منزل خواهرجان وصل شدم و ایشالا از منزل مزاحمتون میشم !!!

کیامهر 19 دی 1389 ساعت 07:20 ب.ظ http://www.javgiriat.blogsky.com/

ببخشید ما تازه اینجا را دیدیم
نظرمان را خصوصی در کردیم

خواهش می کنم ...جواب نظراتان را خصوصی می نویسیم برایتان

کرگدن 19 دی 1389 ساعت 09:15 ب.ظ

دخترکان امروز ماشالا پیرزنان با تجربتی هستند اندر فقره جات خفیه و خفنیه !

الحق که قالب وزینی شده اقدس خاتون عزیز !
آواتارتان را که دیگر نگو !

مرسی کرگدن ...
مرسی

من دوباره سوژه های ناب پیدا کردم !
فرصت کردی سر بزن !

سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد