ماه مهر

ماه مهر رو دوست دارم !!!

سیزدهمین روزش به دنیا اومدم ... بیست و سومین روزش با لطفی عقد کردیم ویکسال بعد تو هفتمین روزش زندگی مشترکمون رو با عشق شروع کردیم ...پس حتمن تو یکی از روزای مهر هم...

.....................................................................................................

+خداجونم ، ازت ممنوم برای فرصت وجود ، برای لطفی که همیشه یار و یاورم بوده ، برای تربچه کوچولوم ، برای خانوادم ، برای دوستام ...

+دوستای قدیمیم لطف کردن و دو روز زودتر یه تولد سورپرایزی کوچولو تو یه رستوران ایتالیایی برام گرفتن که خیلی خوش گذشت 

+دیشب تو اولین ثانیه های روز جدید یه اس ام اس از طرف پسر خاله ام داشتم که خیلی خیلی خوشحالم کرد ... نمی دونم چرا ؟؟؟ شاید چون فکر نمی کردم که یادش باشه ...


                                                 

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم 13 مهر 1390 ساعت 12:26 ب.ظ http://just-in-time.blogsky.com

روز به روزت شیرین تر الهى :)
گفتم یه مریم دیگه اضافه کنم ؛)

مرسی عزیزم ...
من عاشق مریم گلی هام

کتایون 13 مهر 1390 ساعت 01:28 ب.ظ http://goodmorning.blogfa.com/

تولدت مبارک:-*

مرسی عزیزم ...

الی 13 مهر 1390 ساعت 02:36 ب.ظ http://elidiary.persianblog.ir/

تولدت مبارک اقدس خانوم . سالگرد عقد و ازدواجت هم مبارک .
سلامتی و خوشحالی ات را آرزو دارم.
میشه لطفا یه بار دیگه رمزت رو برام بذاری . اونی که بهم دادی می زنم ولی درست نیست.

مرسی الی جان ...
برات دوباره نوشتم

بنفشه 13 مهر 1390 ساعت 06:12 ب.ظ

تولد و سالگرد ازدواج هزاران هزار بار مبارک! هر چند که ازدواج دست کمی از تولد دوباره نداره اما نمی دونی چقدر خدا رو بابت این که توی این روز قشنگ دوست گلم رو به دنیا آورد تا یه روزی از روزای قشنگ من باهاش آشنا باشم و از دوستی باهاش لذت ببرم چقدر خوشحال و شاکرم! دوست دارم خیلی زیادددددددددددد، مبارک باشه دوست گل و دوست داشتنی ام
از قول ما به آقا لطفی هم سالگرد ازدواج رو تبریک بگو! ایشالا به پای هم سالهای سال پیر بشید
راستی پسوردی که دادی هر کاری می کنم وارد نمی شه، تا دق نکردم زودتر پسورد درست رو بفرست

وای بنفشه جونی ... نمی دونی چقدر دلم برات تنگ شده دختر ... پس چرا ننوشتی کی میای ؟؟؟
پسورد رو دوباره برات نوشتم

توت فرنگی 14 مهر 1390 ساعت 10:38 ق.ظ http://www.liliumeman.blogfa.com

اواااااااااا
یعنی سیزدهم به دنیا اومدی بعد بیست و سومش یعنی وقتی ده روزه بودی عقد کردی؟؟؟؟؟؟؟؟
و وقتی یه ساله بودی زندگی مشترکت رو شروع کردی؟؟؟؟؟
- - - - -
تولد و سالگرد عقد و ازدواجت مبارک عزیزم
با آرزوی روزهای بهتر و شادی های بیشتر


مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد