با همچین آدمی طرفین شما

 از اول هم اهل تلویزیون نبودم ... فیلمهای سانسوری  و سریال های آبکی و شخصیت های کارتونی بی پدر و مادر که یا قسمت آخر پخش نمی شد و یا فقط یک صحنه زوم شده از صورت مادر به سرعت نور نمایش داده می شد

اما دروغ چرا !!! عاشق یک شخصیت بودم و هستم هنوز

انقدر که دلم میخواهد که بگردم و پیدایش کنم و بعد محکم در آغوش بگیرمش و یک ماچ محکم روانه لپش کنم از آن ماچ هایی که رد رژلب صورتیم ، طرف را رسوا کند 

از بس که ماه بود این آدم

شخصیتش یکجورهایی کپ خودم است !!! آنهایی که دمپر من بوده اند می دانند چه میگویم

هنوز یکی از قشنگ ترین تفریحاتم (و سالم ترین ایضا ) اینست که لم بدهم به مبل و لپ تاپم ررا بگذارم روی پایم و هی کلیک کنم در یوتیوب و ببینمش 

یا با دخترک ولو شویم پای کانالهای ماهپاره و تماشایش کنیم 

بعله ...

اگر میخواهید بدانید چه شخصیت گوگولی مگولی دارم من می توانید به تماشای آقای خط (جیگر ) بنشینید                    

                                                

البته قابل ذکر هست که بنده جیگر نمی باشم و فقط غرغر هام و مماخم به ایشون رفته ... یه جورایی جد بزرگوار من هستن و خون ایشون در رگهای بنده جاریه 

+کامنت دونی تا اطلاع ثانوی و به دلایل نامعلوم بسته اس ...